Verzending en Retour
Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden, verzenden wij al onze bestellingen via PostNL of DHL middels Pakketpost met Track & Trace. Indien je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren bezorgd, of de bezorger probeert het de volgende dag nog eens.
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Voor bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst en betaald geldt een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Helaas lukt het ons niet altijd om dit na te komen. Soms zijn producten namelijk niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat meestal een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Let op: Als gevolg van het coronavirus is het drukker dan gewoonlijk bij ons, in de markt, bij onze toeleveranciers en bezorgpartners. Het kan zijn dat bestellingen hierdoor een langere levertijd dan gebruikelijk hebben. Helaas hebben ook wij dit niet zelf in de hand, maar we vinden het wel belangrijk hier duidelijk over te communiceren. Natuurlijk doen we er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. We hopen hiervoor op je begrip.
Verzendkosten
De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. Bij het afrekenen worden de verzendkosten automatisch berekend op basis van de geselecteerde producten en het bezorgadres.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@slaapwijzer.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jou retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@slaapwijzer.nl Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.